wtorek, 27 września 2016

Serum Inveo

Hej !
Udało mi się dostać do wyzwania piękne rzęsy z Inveo, które było organizowane na stronie: blog.inveo.biz.pl 

Do przetestowania było 50 zestawów składający się z :
-hypoalergicznego serum do rzęs Inveo
-płynu do oczyszczania powiek

 
W środku pudełka z serum znalazłam również ulotkę z której możemy dowiedzieć się więcej o serum jak również znajdziemy sposób jego użytkowania. 

Jaki efekt uzyskamy?
Informacja producenta: Dłuższe gęściejsze, zdrowsze i ciemniejsze rzęsy.Efekty potwierdzone badaniami aplikacyjnymi. 

Po jakim czasie możemy spodziewać się efektów?
Na opakowaniu widnieje informacją, że efektywna kuracja to 6-10 tygodni.



Na Początek wyzwania dodaję kilka zdjęć prezentujących jak wyglądają moje rzęsy bez makijażu.





Wczoraj otrzymałam swój zestaw i wieczorem rozpoczęłam już jego stosowanie. Efektami kuracji podzielę się z Wami już niebawem.

Dla osób, którym nie udało się dostać do wyzwania mam dobrą wiadomość w dniu 15.09 ruszyła akcja w sklepie internetowym. Akcja gwarantowane piękne rzęsy w 6 tygodni lub zwrot pieniędzy.
Osoby zainteresowane akcją odsyłam do stony gdzie znajdziecie więcej informacji oraz regulamin.

13 komentarzy:


  1. chętnie bym tez wyprobowała :D
    Mogłabys u mnie poklikać ? https://marrstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo ciekawa efektów i czekam na rezultat testów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe czy się sprawdzi! :)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem bardzo ciekawa efektów! :)
    Zapraszam do wspólnej obserwacji
    www.seminails.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. hm nie masz krótkich tych rzęs wcale:D obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja stosowałam Revitalash i byłam zadowlona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe jak się spisze ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe jakie będą efekty. Ja używałam serum Bodetko Lash.

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę udanych testów i czekam na efekty :)

    OdpowiedzUsuń

TestMeToo - dołącz do nas