wtorek, 20 września 2016

A co we wrześniu?

Hej ;)
Wrzesień zaczynam nową kampanią ze stroną Streetcom. Jak wiecie nie jest ona moją pierwszą kampania, udało już mi się kiedyś zakwalifikować do testowania Nescafe 3 w 1


Tym razem testować będę produkty montażowe marki Tesa Powerstrips.


Tak prezentuje się zastaw, który otrzymałam. 

Znalazły się tam produkty dla mnie i moich znajomych.

Dla mnie:
2 opakowania dużych plastrów montażowych 
1 opakowanie haczyków dekoracyjnych 
1 opakowanie dużych haczyów owalnych
girlanda dekoracyjna 
przewodnik Ambasadora

Dla znajomych: 
15 ulotek informacyjnych tesa Powerstrips
15 ulotek informacyjnych Streetcom
15 sampli plastrów dużych zapakowanych w ulotkę
15 sampli plastrów dekoracyjnych zapakowanych w ulotkę
15 sampli pojedynczych plastrów

Wynikami z tej kampanii bardzo chętnie podzielę się z Wami już niebawem ;)

1 komentarz:

TestMeToo - dołącz do nas