piątek, 13 grudnia 2019

Kampania New Lip Prism

Hej ;)
nie minął nawet tydzień, a u mnie pojawiła się już kolejna paczuszka z produktami Avon.
Tym razem do przetestowania dostałam 3 produkty. Zainteresowanych zawartością zapraszam do dalszej lektury.


Rozświetlająca metaliczna maska do twarzy w płacie






Lakier do paznokci „Żelowy manicure" kolor - Amplifield









Szminka z efektem pryzmatu kolor - Celestial Crush











Jak zawsze po więcej informacji odsyłam na stronę Avon. Maskę już przetestowałam więc z czystym sumieniem mogę polecić każdej kobiecie, która pragnie zrobić sobie małe spa w zaciszu własnego domu ;) Bardzo spodobała mi się szminka i efekt jaki uzyskujemy po jej nałożeniu jednak zdjęcie nie odzwierciedlało tego w żaden sposób, nad czym bardzo ubolewam. 

1 komentarz:

TestMeToo - dołącz do nas