czwartek, 19 września 2019

Hot Noty Avon

Hej !

Dzisiaj mam dla Was piękne nowości w odcieniach brązu. Avon po raz  kolejny bardzo mnie zaskoczył produktami, które tym razem pojawiły się w mojej paczce :)
A co tym razem się w niej znalazło? Zainteresowanych zapraszam do dalszej lektury.




Brązer do twarzy w płynie, odcień - Solar



Skład:

 Pojemność: 14 ml

Produkt znajdziemy w trzech wersjach kolorystycznych: Rays of Sunshine, Solar oraz Bronze Vibes.
W mojej paczce znalazł się odcień Solar, produktem możemy budować kolor więc będzie to idealny wybór zarówno dla osób, które stawiają pierwsze kroki w makijażu jak i dla osób zaawansowanych. 
Na dłoń nałożyłam stosunkowo dużo produktu żeby zaprezentować nasycenie koloru jednak na co dzień delikatnie muskam kości policzkowe dla uzyskania delikatnej poświaty. 
Produkt znajduję się w pięknej szklanej buteleczce z pipetą.

Brązer w sztyfcie, odcień - Golden Touch


Skład:

 Masa netto: 8 g


Produkt występuje w dwóch wersjach kolorystycznych: Deep Bronze oraz Golden Touch. Opakowanie produktu bardzo przypadło mi do gustu, ponieważ bardzo lubię kosmetyki, które mogę w przeciągu kilku sekund zaaplikować na twarz bez użycia jakichkolwiek innych pędzelków czy gąbeczek.  Bardzo łatwa aplikacja sprawia, że używanie produktu jest wielką przyjemnością.

Paletka brązująca do twarzy



Piękna paletka w której znajdziemy 5 odcieni od ciemnych po jasne. (Na zdjęciu pierwszy kolor od dołu to ten najjaśniejszy w palecie). Produkt idealny do każdej kobiecej kolekcji. Mi osobiście przypadła do gustu, piękne odcienie i to aż 5 w jednej palecie :)

I to już był ostatni produkt z serii bronze&glow ale w paczce czekała jeszcze jedna niespodzianka :)



Oczyszczająca maska bąbelkowa do twarzy z algami.

Skład:

Produkt w kontakcie ze skórą zmienia się w aktywną pianę, która ma pomóc w oczyszczeniu skóry twarzy z zanieczyszczeń i zapewnić jej świeżość.

Był to mój pierwszy kontakt z taką formą maseczki i na pewno nie ostatni :)

Kosmetyki z serii bronze&glow bardzo mnie zaskoczyły jakość produktów jak i ich wykonanie oceniam bardzo wysoko. Bardzo podoba mi się, że Avon nie odstaje od światowych marek kosmetyków ciągle wprowadza nowości i nie zatrzymuje się ani na moment ;)
Po więcej informacji zapraszam na stronę Avon

1 komentarz:

TestMeToo - dołącz do nas