niedziela, 23 października 2016

Produkty montażowe Tesa

We wrześniu pokazałam Wam zestaw jaki otrzymałam w ramach kampanii Tesa ze strony Streetcom

W jego skład wchodziło:
Dla mnie:
2 opakowania dużych plastrów montażowych 
1 opakowanie haczyków dekoracyjnych 
1 opakowanie dużych haczyów owalnych
girlanda dekoracyjna 
przewodnik Ambasadora
Dla znajomych: 
15 ulotek informacyjnych tesa Powerstrips
15 ulotek informacyjnych Streetcom
15 sampli plastrów dużych zapakowanych w ulotkę
15 sampli plastrów dekoracyjnych zapakowanych w ulotkę
15 sampli pojedynczych plastrów





Czym są plastry Powerstrips?
Są to plastry montażowe, które pozwalają nam przymocować przedmioty ważące nawet 2 kg na gładkich i płaskich powierzchniach bez używania gwoździ, wiertarki i innych narzędzi.

Na jakich powierzchniach można stosować plastry?
Gładkie powierzchnie jak: metal, płytki, szkło, większość tworzyw sztucznych.
Podłoże musi być wystarczająco stabilne, suche, czyste i wolne od tłuszczu.

Jak to właściwie działa?
Podczas mocowania plastrów do powierzchni, elastyczne łańcuchy polimerowe uaktywniają swoje właściwości przylepne.

Stosowanie plastrów jest banalnie proste 



Usuwanie ich również 

Plastry pozwalają nam wprowadzać zmiany w naszym wystroju bez obaw o nieestetyczne dziury po gwoździach czy brzydkie ślady. Nie potrzebne są nam żadne narzędzia, a montażu możemy dokonać same bez pomocy innych osób.
Plastry bardzo przypadły mi do gustu, ponieważ mogłam je przymocować sama i nie potrzebowałam do tego żadnych narzędzi. Okazało się, że ich montaż jest dziecinnie prosty, a tylko chwile zajmie nam upiększenie lub zmiana wyglądu naszego wnętrza.

U siebie w domu już poczyniłam małe zmiany ;)








9 komentarzy:

TestMeToo - dołącz do nas